wyszukiwanie zaawansowane
1 » 2 » 3 » Ghost in the Shell tom 014

Kategorie

Promocje

KYAA! #3

KYAA! #38.00 zł5.00 zł

KYAA! #8

KYAA! #88.00 zł5.00 zł

KYAA! #14

KYAA! #149.00 zł5.00 zł

KYAA! #38

KYAA! #389.00 zł5.00 zł

KYAA! #45

KYAA! #459.00 zł5.00 zł

Opinie o produktach

Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów marketingowych
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych na wskazany przeze mnie adres e-mail

 

Kontakt

Systemy płatności

  • PayU

Ankieta

Z którego systemu płatności korzystasz najczęściej ?

  • Żadnego - Przelewam tradycyjnie
  • PayU
  • Przelewy24
  • PayPal
  • Kupuje tylko za pobraniem

Ghost in the Shell tom 01
Polecamy

Ghost in the Shell tom 01

Koszt wysyłki: od 10.80 zł Dostępne formy wysyłki dla oglądanego produktu:List polecony ekonomiczny - 10.80 zł
List polecony ekonomiczny - 11.00 zł
Przesyłka pocztowa ekonomiczna - 11.00 zł
Przesyłka pocztowa priorytetowa - 13.00 zł

Cena: 55.00 zł

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

Kupując ten produkt otrzymasz od nas 55 punktów które będziesz mógł wykorzystać na zakupy w naszym sklepie. Dotyczy to tylko Klientów zarejestrowanych w naszym sklepie.

  • Opis produktu
  • Recenzje produktu (0)
"Powiększony 50 tysięcy razy neurochip typu rozrostowego, który został stworzony w tzw. miasteczku naukowym Harima w 1998 roku. Z powodu przerostu, komórki zaczynają obumierać - na całej przestrzeni układu widoczne są pęknięcia włókien nerwowych. Aksony sięgają aż po terminale zbudowane między innymi z pochodnej polistyrenu pokrytego galaktozą i oplatają cieniutką błonę, na którą owe terminale zostały nadrukowane. W tym samym miesiącu, w którym stworzono neurochip, medycyna wykorzystująca mikromaszyny w "cyber-mózgach wspomagających" oraz ogromny kapitał z mediami na czele, połączyły się w sieć. Spowodowało to koncentrowanie się technologii cyber-mózgów na urządzeniach opartych na mikromaszynach - w roku 2028 neurochipy znajdują szerokie zastosowanie w dziedzinach sztucznej inteligencji (SI) oraz robotyki. Dlaczego właśnie teraz wyciągamy sprawę zasobów krzemu?

Nawodna metropolia Newport City w prefekturze Shinhama.

2029.03.05"

Takim wstępem rozpoczyna się jeden z najbardziej znanych komiksów japońskich lat 90., "Ghost in the Shell", Masamune Shirow. Był on, a w zasadzie jego filmowa adaptacja o tym samym tytule (polski tytuł: "Duch w pancerzu", emisja: Canal Plus, reż. Mamoru Oshii), koniem pociągowym dla mangi w krajach Zachodnich. Autor wykorzystał w swojej pracy wcześniejsze doświadczenia. Uważny czytelnik dostrzeże w "Kokaku Kidotai" (japoński tytuł) rozwinięcie wątków chociażby z "Appleseeda", w którym równie istotną rolę odgrywało tło społeczno-polityczne rozgrywających się wydarzeń. To konflikty polityczne determinują zachowania głównych bohaterów (Motoko "Major" Kusanagi i Bato). Shirow umieszcza fabułę po dwóch kolejnych wojnach światowych (III i IV), kiedy to twory państwowe z Azji, pod przywództwem Japonii, odgrywają kluczową, globalną rolę. Aby utrzymać istniejący reżim polityczny potrzebne są elitarne oddziały policyjne, nazywane "Shell". Do ich zadań należy walka z grupami terrorystów i wszelakimi zagrożeniami wewnętrznymi. Większość członków "Shella" posiada zaimplementowane neurochipy opracowane w 1998 roku przez Harima Science City, znacznie poszerzające ich zwykłe, 'ludzkie' umiejętności.

Komiks "Ghost in the Shell" ukazywał się w formie serii luźnych epizodów w "Pirate Edition", magazynie wydawnictwa Kodansha w latach 1989-1990. Kolorowych trzydzieści sześć stron powstało specjalnie dla wydawnictwa książkowego, stając się niejako łącznikiem pomiędzy kolejnymi wydarzeniami. Wbrew temu, co pokazał Mamoru Oshii w swojej adaptacji filmowej, komiks nie przedstawia aż tak ponurej wersji zdarzeń i wyraźnie widać jego ukierunkowanie na młodzieżową widownię.

Pozycja obowiązkowa dla każdego fana japońskiej pop kultury, zaś cała reszta powinna się przy "Ghost in the Shell" doskonale bawić.

Manga od 18 lat

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Napisz recenzję do tego produktu, a otrzymasz od nas 4 punktów które będziesz mógł wykorzystać na zakupy w naszym sklepie. Dotyczy to tylko Klientów zalogowanych i zarejestrowanych w naszym sklepie.

Napisz recenzję

Klienci zakupili także
Hellsing #10

Hellsing #10

16.00 zł
Berserk #4

Berserk #4

25.00 zł
Otaku #59

Otaku #59

9.00 zł
Pozostałe produkty z kategorii
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl